dygna.

2010-07-12 @ 03:25:29
Sitter här nu & klackan är 03:23. Usch fy fan jag mås illa ;S Hon ska sova här å vi dygnar, vilket är roligt. Just nu hör jag fåglarna börja kvittra utanför, hmm, börjar det redan bli morgon. (?) Iallafall, vi har varit ute träffat Alex, Käkat,Tänkt bada,käkat glass,käkat slush,varit på affären,kollat sräck film, snackat massa tjejsaker, spelat spel, Varit ute å tagit luft, käkat banan,funderat på vad vi ska göra,Läst bloggar,kollat roliga youtube klipp, Satt upp mina underbara twilight-plancher & haft riktigt jävla roligt.
Mitt sommarlov kunde inte ha varit bättre + det är långt kvar.
Jag vet att detta inlägget blev vääldigt odetaljerat men jag orkar värkligen inte. haha.



Bara av att se dej förstår jag meningen med livet.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0