...

2010-07-09 @ 23:57:21
Kärleken mellan en häst & människa är obeskrivlig. Jag skojjar inte, den går inte att beskriva.
För mej är mina hästar, mina absoluta bästa vänner. Jag skulle kunna gå igenom Eld & vatten för dem.
Enligt mej finns det inget finare. Inget mer underbart. Inget bättre. Att jag Amelia Degerman fick så underbara föräldrar som ställer upp för mej & mina hästar, är jag jävligt glad för. Utan dom skulle jag aldrig fått chansen att äns få börja rida. Jag älskar dom.
Att jag lägger mycket tid på mina ponnysar är inget jag ångrar. Det är mitt liv & jag har valt att ha det så. Om mina kompisar inte accepterar det är dom inga äkta vänner. För äkta vänner accepterar dej som du är.
Igentligen vet jag inte varför jag skrver detta men jag behövde skriva av mej lite + jag hade inget att göra.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0