gissa vad jag gjort?

2010-07-21 @ 23:49:13
Okejj. Nu kör vi igång en tävling, den som gissar rätt på vad jag gjort idag för 1000 kronor.
Nej då, jag skojjar bara. Visst är jag rolig? Haha, jag är så ***** trött. x)
Idag har jag faktiskt inte jobbat. Inte på Ölandsglass (som har ölands absolut godaste glass.) utan bara på folkan. Ni vet mitt jobbiga jobb att riva biljetter. Det jobbiga jobbet som inte är jobbigt. Vad jobbig jag är som skriver jobbigt hella tiden. & jag vet att ni inte orkar läsa detta inlägget bara för att det är så jobbigt skrivet att det är jobbigt att läsa. Hahah, f*n vad rolig jag är. *noot* men så går det när man är trött, eller? Har iallafall sett Eclipse för tredje gången idag :') kommer se den två gånger nästa vecka igen, Slå den ni. ;) Har varit hos en kompis & grillat idag med väldigt trevliga människor. Nu låter jag som en tant som snackar med en annan tant men iallafall. Jag hade jätte roligt. Medans min F.D klass skulle träffas ( då jag inte kunnde idag, vilket jag tydligen är glad för.) så slutade som alla andra kvällar med denna klassen, i kaos. Vi har varit en underbar klass men alla har sånna stora viljor & vissa kan inte hålla saker för sej själv. Vilket gjorde denna kvällen inte så bra för dem, vet ja inte. Men helt ärligt, jag orkar inte bry mej. Hihi, visst är jag snäll? :)
Väldigt långt inlägg som jag inte tror ni läste kära läsare, men jag skrev det i vilket fall. Om ni ändå har läst hela detta ointressanta inlägg kan ni lika väll kommentera ? -tack. :')
Kommentarer
Postat av: tezz?(a)

du ska va glad att du inte va me ,

De va ingen klassträff om du undrar :)

-inte för att jag direkt va me, jag blev bara hatad av alla dom som va där så jag blev arg & skällde ut alla xd

**m tyckte att jag va pinsam :o

haha. måste ses :D <3

2010-07-22 @ 09:17:56
URL: http://theresekasslin.blogg.se/
Postat av: andrea (Y)

Jag tyckte klassträffen var rätt så lyckad, men sen så var det ingen riktig klassträff. Du vet ju inte hur klassträffen var, du var ju inte där. Om inte ngn sagt, men jag hade kul i början i alla fall. :-) hjärtan

2010-07-22 @ 17:49:50
URL: http://lifewillbeaparty.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0