glasögon.

2010-07-19 @ 00:03:17
Länge har jag velat ha ett par glasögon i fönsterglas. Jag & en underbar vän, Lisa var ute på stan å kollade på lite allt möjligt. Detta gjorde vi ikväll. När vi var inne i en affär, som jag inte kommer ihåg namnet på, hittade jag sånna glasögon. För 89 kr. Vilket jag tyckte var väldigt billigt, dock hade jag inga pengar då. Sen gick vi in i min "grannes" affär, mest bara för att kolla. Då hittade vi LIKA danna glasögon för 49 KR, SNACKA BILLIGT. Så jag sprang in å hämtade pengar. Efter att vi prövat eller provat (?) alla färgerna så bestämmde vi oss för mörk rosa. Tänkte först ta gröna eller gula men tyckte rosa passade bäst om man ville ha olika färger på kläderna. Iallafall, när vi stod i kassan så gav han oss halva priset. alltså 25 spänn. 25 KR istället för 89, snacka kap ! ;D Kommer kaanske bild sen, Kanske. Men vill inte lägga ut på mejj själv då jag tror ni själva hellre vill se på mina fina ponnysar ? ;)
Juste, har även jobbat idag, det där sommarjobbet ni vet . ;)  Så att ni inte tror att jag bara sitter hemma nu när jag inte har någon häst å rida... USCH VAD TRÅKIGT DET ÄR ATT INTE RIDA. :)
Kommentarer
Postat av: tezz?(a)

tkr de ska komma in bild (a) <3

2010-07-19 @ 13:31:18
URL: http://theresekasslin.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0