ingen häst....

2010-07-10 @ 21:19:46
Hade ingen häst att rida idag. ;O Julia på läger.Putte på vila. Barva rider jag typ 3 gånger i veckan.
Så blev det stranden med några kompisar. Sen efter det hyrde vi film & köpte godis. Filmen var skit äcklig. Rysare. Kommer inte riktigt ihåg vad den hette... Iallafall efter att den var slut spelade vi något tv spel där jag vann. Hihi, :D Alltså en riktigt rolig dag idag, även om det inte blev ngn ridning.
Jag är glad att mina kompisar bokar upp mej för jag hatar att bara sitta hemma. Imon kommer emma hit å ska sova här. Riktigt roligt! Nu måste jag städa mitt rum till imon. haha, just nu ser det ut som en röra. Speciellt skrivbordet. Aja, ett normalt tjejrum kanske ? (A) Nu var jag liite busig oxå. Gav älsklings bella (vår hund) chips. haha, schh. ;)




I will always love you. I promise.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0