jobb,jobb,jobb.

2010-07-19 @ 22:44:51
Även idag, som det brukar vara dom senaste dagarna, har jag jobbat. Skriver bara om samma sak den senaste tiden, detta äviga jobbandet. haha, men ett litet tag får ni stå ut, ska nämnligen snart hämta hem putte hjärtat. Då blir det R I D N I N G & B L O G G A N D E .  hihi, det ska väl bli roligt? Ialla,fall först jobbade jag från 11.00-16.20. Sen ringde, andrea bästa vän så jag stack över till henne (grannar) var där ungefär en timma, väldigt roligt. Sen hem käka å sen gå upp till borgholms lilla biograf. Jobbade även där, jag rev biljetter, fråga inte hur det gick x) Sen såg jag även Eclipse. underbar film, den bästa av dom som kommit ut. För er som inte vet det,är jag sjukt twilight fan. Jag har sett twilight + new moon fler gånger en vad som går att räkna. & jag kan alla replikerna utantill. Har hela min ena vägg full av plancher. Har lyssnat på böckerna 2-3 gånger st. Även lyssnat på engelska. Har läst första å andra väntar på att mamma ska köpa trean.
& ja, jag älskar Stephenie, underbar författare. Fast igentligen hatar jag henne oxå, för hon har gjort mej så besatt av Twilight serien. Gash. & sen ringde jag andrea igen så stack vi ut en stund. & för er som inte vet det heller, hon är underbar.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0