ridläger....

2010-07-09 @ 23:09:46
Hade tydligen fel, ridlägrerna började i onsdags inte måndags. Haha. Iallafall en jätte söt tjej som sköter julia. Kan inte direkt säga att jag känner henne men jag vt vem hon är. Innan vi lastade putte såg jag henne å jullan hoppa lite, jullan var så fin. Man såg på henne hur glad hon var. erkänner faktiskt att jag grät, i smyg. Iallafall, det såg jätte fin ut även om jag bara såg typ 3 skutt från långt håll. Men jullan hade öronen framåt+ hoppade. Min fina, älskade ponny. Fatta ni hur mycket hon har lärt mej på 4 år? 4 år, fasen vad tiden går fort när man har roligt! Jag älskar denna underbara ponny!
Julia,du är vacker


Ni ska bara veta hur speciell hon är. <3
Kommentarer
Postat av: felicia <3

naw det sötaste<3

2010-09-17 @ 19:06:48
URL: http://zuperzorro.blogg.se/
Postat av: Maja Nyström

Mycket speciell lilla jullan;D <3<3 så kul att hitta dig. Hon verkar ha det super bra, kul att hon funkar i dressyren med;) <3 kramar från Maja

2010-11-24 @ 19:36:14

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0