Therese. <3

2010-07-29 @ 23:28:40
Från 11.30-16.15 var jag med Tezz. Såklart hade vi mycket roligt. Vi kollade på film, käkade glass, drog runt på stan, spelade kort & skrattade massa. Tycker vi får ta & göra om de! :D
Filmen hette it's a boy girl thing. Eller It's a girl boy thing.Haha, mycket rolig film. (YY) Vid 5 drog jag till stallet, läs vidare på bloggen för att veta hur det gick där.
Så måste jag även tacka mamma, som var jätte jätte snäll, alltså som vanligt...
Idag fick jag den tredje twilight boken "Ljudet av ditt hjärta."(<333333)
& så fick jag älskade schampoot & balsamet jag ville ha!
Hittade Ingen bild på de, men kolla deras hemsida om ni är jätte nyfikna ;) HEMSIDAN.
& Jag ville ju absolut ha med film omslaget & det var slut på Bokia så dom fick beställa hem enbart för mej, hihi, men erkänn mycket snyggare med film omslaget ? ;-D
Nu vet ni vad jag ska göra, L Ä S A. !
Puss på Tezz & alla andra som gör mina dagar till bra dagar.<3
Ljudet av          It's a boy          TEZZ.               Vindens love             Phil Collin.
ditt hjärta.        girl thing.                                   Potion.
eclipse.<3hedstezz<3hjärtatcollin...<3 = Min dag idag.
[klicka på bilderna, för större.]
OBS, om ni klickar på ngt ställe där jag skrivit Tezz, så kommer ni till hennes underbara blogg.
Kommentarer
Postat av: tezz ;D

tihihih (a

jo de MÅSTE vi göra om ! :D

<3

2010-07-30 @ 10:49:40
URL: http://theresekasslin.blogg.se/
Postat av: tezz?(a)

A M E L I A :D <3

2010-08-01 @ 10:02:59
URL: http://theresekasslin.blogg.se/
Postat av: tezz?(a)

dålig uppdatering här va ? ;( <3

2010-08-01 @ 19:51:49
URL: http://theresekasslin.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0