02/06

2010-06-02 @ 21:39:29
stallet idag, som vanlig! Vi var nere på ängen eller jaa vi använder det ibland som gräs paddock där det är väldigt stort och bra att arbeta !Idag körde vi lite intervall, det behövdes värkligen ! Några minuter galopp, några skritt lite trav osv... Putte tyckte det var jätte roligt och ville dra iväg vääldigt mkt i början men efter en stund fick jag ihop han mycket bättre och han ville värkligen arbeta! Han har till och med börjat göra galopp ombyten, även om det är lite mer "hopp"sätt i dom och inte lika snygga som "dressyr" sätt!(; men han är värkligen jätte fin, enligt mej iaf! ((;
Jag måste värkligen få upp hans kondition mycket mer, och så måste jag klättra någon dag i helgen!
JagÄlskarDej,EnKärlekSomÄrSåObeskrivlig!



Snart kommer den femte boken i twilight serien, när jag får den kommer jag börja lipa! "Bree Tanners andra liv" :'))
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0