Avslutnings klänning

2010-06-03 @ 22:28:16
Idag har mammas varit så snäll och köpt en skolavslutnings klänning till mej, som jag ville ha! Tack!:D Idag har äen mormor bokat boken, jag ville ha på cdon.com! "Bree tanners andra liv!" tack till henne me! :D
Dock hittar jag ingen bild på klänningen men den är axelbandslös, små blommor med vit/blå/rosa färg på, ganska kort, och med lång dragkedla på baksidan! Den är köpt på styling bu BHLM, märke Only! Jag tycker den är jäte söt, så det är bara skolavslutningen vi väntar på! :) Det är bara 10 skoldagar kvar! :'D det räknade tess ut! Längtar så mycket till sommarlovet för jag ska göra så mycket skoj, och mycket tävlingar inplanerade! :'D
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0