dagar...!

2010-06-22 @ 00:17:16
Har räknat liite, visst är jag duktig? (a
Jag räknar att det är tisdag nu då + jag räknar med idag efter som de är så tidigt, ;)

Det är 6 dagar tills jag åker till Tibro med Sandra. (happyface)
Det är 9 dagar tills jag & sandra åker hem från Tibro. (unhappyface)
Det är 10 dagar tills jag & några till åker till börjes cup. (veryhappyface)
Det är 8 dagar till eclipse kommer på sverige premiär. (happyface)
Det är 13 dagar kvar tills jag åker hem igen efter allt roligt. (veryunhappyface)

Men det är massa roliga saker jag ska göra & jag får tacka min underbara mamma som alltid ställer upp för mej, tack & jag älskar dej,<3
Kommentarer
Postat av: Sally

okkej vad roligt:)

2010-06-22 @ 11:52:28
URL: http://pepeljuga.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0