Dagens vill ha...!

2010-06-06 @ 16:15:56
en sadel jag vill ha!


JAG VILL HA! Detta får vara Dagens vill ha, jag tänker inte börja med det men det kommer då o då! :) Fast det var en underdrift, detta får vara årets vill ha!;) haha! Av denna sadel finn det bara 999 exemplar i hela världen & den kostar runt 31000 :O Fast även om jag hade varit skit rik hade jag nog inte köpt den, jag menar 31000 för en sadel ?neej, det är inget för mej jag tycker det är lite överdrivet!  Det finns många snygga, sköna sadlar med bra kvalité & som även passar hästen ,det är väll ändå det viktigaste? som inte alls kostar så mkt, man kanske får lägga lite om man vill ha en sadel som sitter bra o så, men 30 tusen ? å nej inget för mej. Men vill ma ha en som ingen andra har, då ska man köpa denna ! för den är ju sjukt snygg! :D  Hade den kostat lite mer i "normala" priser så hade jag köpt den ! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0