hoppträning....!

2010-06-16 @ 23:08:07
Idagåkte jag först till stallet & red putte, re dförst med tezz & tove. Men tove var tvungen att dra så jag & tezz skrittade ut en väng oxå! Trevligt. Sem vid kvart över 7 kom mamma & hämtade mej så körde vi till tryggestad där jag skulle hoppa Salo för malin. Det gick jätte bra! Väldigt fin är han! Hoppar väldigt bra & är pigg men lyssnar ändå på mej. Han galopperar i "uppförsbacke" vilket är väldigt bra . Sen hoppade jag Collin några språng, vad pigg han har blivit sen jag hade honom. HAn är ju såå urgullig, iallafall det gick oxå rätt så bra.! Men han är ju inte alls så pigg som putte & salo, men för att vara collin så var han väldigt pigg! ;) Vilket var jätte kul! På måndag blir det första träningen för mats med salo, hoppas han visar upp sin bästa sida!;) Plutten :*
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0