köplista....!

2010-06-24 @ 19:56:35
Här kommer en lista på det jag köpte idag.
....

Tror det var allt (?) Skulle kanske ha tagit ett par ljusblåa handskar? haha, här ska matchas! :D

Tar & laddar upp lite bilder! Alla är från Hööks hemsida [häär] så jag hittade inte bilder på allt,men några iallafall.
.
Dom ser inte riktigt ut så men aja, ;)
,

Underbart, äntligen har jag hittat ett ljusblått spö,även glittrigt! bättre kan det ju inte va, eller? ;)
,,

Köpte även mitt älskade träns, haha, nejdå men jag har velat ha det såå länge!
j

hittade bara bak, men köpte även ett par likadana fast fram, ;).
...
det var alla bilder jag hittade, ska även snart köpa en ny hjälm, underbart! Gillar inte den jag ha så jätte mycket, visst den är skit skön men ursäkta inte alls snygg... :/
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0