löst sej med jullan...!

2010-06-19 @ 12:10:32
nu har det löst sej med jullan! Dom som äger stallet där jag har min hästarinstallade ska ha henne från & med Juli-obestämmt datum. Vilket är toppen bra. Jag får rida henne lite ibland när jag vill det & så kommer hon gå prova-på-ridningar & ridläger. & det är inga jätte hårda ridläger, så hon får mest bara ha det roligt & inte så mycket krav! Jag ror hon kommer få det jätte roligt & jag får ju träffa henne varje dag! Det kunnde ju inte bli bättre! Både jag & mamma känner ju dom så vi vet ju att hon kommer få det jätte bra! + jag kommer ju få träffa henne varje dag! Sammtidigt får hon bli riden med små tjejer/killar som hon kan få både busa med & lära dom saker. Visstdet kommer bli skit svårt för mej men bara jag ser att hon är glad & trivs så kommer det vara mycket enklare för mej. Lilla jullan plutt :*
Kommentarer
Postat av: tezz ;D

Hur blir de efter sommaren med henne då? ;o <3

2010-06-19 @ 18:53:09
URL: http://theresekasslin.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0