rida & fixa...!

2010-06-11 @ 22:14:56
Idag åkte jag till stallet med Ida vid fyra tiden & var där till typ halv 10 (; Mitt liv är stallet!
Först red Jag putte & Ida Jullan. Efter typ 1 och en halv timma var vi hemma igen. Då kom Ida kusin & ville rida Fanta så hon fick skritta & trava lite, jätte duktig för att vara 5 år (?) ! :D Medans dom red svampade jag av putte & slängde in schabraket i tvätten. Sen kollade jag lite på när hon red, sen smörjde vi. Ida fick damp för att det inte funkade med hennes träns, men det fixade sej! Så sprang jag in i tvättstugan & hängde upp schabraket i torkskåpet! Sen efter en stund var vi äntligen klara med smörjningen & jag började packa. Sen åkte vi hem!

Tack ida för att jag har dej !


Imon blir det tävling & ida hänger med som hästskötare! Tack! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0