skritta....!

2010-06-13 @ 15:01:36
Efter som det var tävling igår så blev det att skritta. Jag åkte ut runt 12 efter att jag kommit hem från amanda (sov hos henne med andrea! :D)! Tog in Julia & putte (ingen av dom ville in -.- xD) Tyckte synd att jullan skulle få stå inne när det var så fint väder så jag släppte in henne med hennes gammla kompisar ;) Sen fixade jag putte så skrittade jag ut han. Riktigt mysigt. Sen blev det att gå hela vägen ner & lämmna han i hagen, gå upp igen hämta jullan & gå ner med henne ;) Så jag fick mycket kondition för det är ganska långt till hagen ! Haha. Sen satt jag hos dom i hagen lite & kollade på när dom busade, Gulligt! Tog även lite bilder, kommer kanske lite senare, räkna med ett halvår! Hahah nej då;)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0