sola...?

2010-06-06 @ 14:40:48
Hmm, just nufunderar jag på om det värkligen funkar att sola om man vill bli brun...? Jag har försökt sola flera dagar nu men jag märker ingen skillnad, jag som vill se lite brun ut till skolavslutningen för jag tycker det är fint att vara brun, men vem tycker inte det? :) Jag blir bara sjukt varm specielt idag när det är 111 grader, haha nästan iaf !;) Därför får jag åka ut senare ikväll & rida för annars är det ju bara synd om dom när dom blir svettiga av att bara skritta! Jag skulle behöva klättra någon dag oxå, det måste jag skriva in! ;) Aja, nu ska jag sola & hoppas på att bli brun!
Någon som har tips ? annars får jag ta bruna strumpbyxom på avslutningen & dt vill jag nt /: Ha det bra nu i värmen!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0