tävling....!

2010-06-12 @ 18:50:56
Det gick jätte bra på tävlingen idag, tycker jag! Visst det kanske inte gick bra så som andra såg det. Men det känndes bra! Putte är värkligen jätte fin när jag rider honom rätt, alltså så som han behöver ridas. Men det är lätt att säga, alla hästar har sina behov! Han lyfte jätte fint & han kan värkligen det han gör. Han bedömer det mesta själv men självklart med hjälp! Underbar ponny jag har! Han är så speciell putte, man kan inget annat än att älska honom (L

Sen när vi kom hem red jag & ida till linby & klättrade, riktigt mys! Ida red Fanta & jag jullan. Även det underbara ponnysar. Riktiga så stjärnor.Sen fixade vi till jullans sadel oxå, vilket behödes.
Nu blir jag & Julia glad, jag älskar dej ! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0