träning..!

2010-06-08 @ 20:32:46
Idag var det ju träning, det gick si så. Dressyrträning för Lena med Julia. Som jag sa gick det siså, eller i slutet gick det jätte bra men i början spände jag mej vilket gick över till henne så hon blev oxå spänd. Men annars var det bra, vi övade att hon skulle lyssna på sätet & inte tyglarna vilket jullan är väldigt duktig på förutom avsaktningarna. (Bra att man har något att träna på) I slutet var hon jätte fin & lyssnade väldigt bra (dock vill jag alltid se det dåliga i mej själv) Jag & Tove red ut en sväng med putte & jassie :) Vilket även det gick bra förutom att dom var sjukt pigga, då menar jag överpigga :'OO Men det är bara roligt, bättre det än att han är slö! (enligt mej) Ville ju ha en riktigt pigg ponny. 




Imon smäller det :D
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0