ute...!

2010-06-22 @ 00:02:55
Har precis varit ute, käkat godis & snackat me emma. Innan det duschade jag & kom hem från stallet. ;)
Hoppträning idag för mats me Salo, gick väldigt bra, tror jag (?). Ibörjan var det lite vinligt men islutet gick det faktiskt väldigt bra. Mats ville se han några gånger till men han tror han skulle kunna gå LB-LA för han har ju vilja & tycker det är roligt att hoppa, även att han är pigg är ju ett +. Men vi får se hur det blir, måste ju hinna  skola & sånt men vi får ta ett snack här hemma.
Putte blev att rida på ängen & liite i padocken, han var mycket arbetsvilligare idag vilket var roligt. Han är bättre & mer konciterad på mej när jag rider han själv. Vi körde mycket volter  han tyckte det var liite jobbigt inna han riktigt fattade vad jag ville, han tror han ska svänga direkt vilket är både bra & dåligt men det får vara kvar, han är såå fin! På söndag åker jag & sandra, gud vad roligt det kommer bli & hoppas vi lär oss mycket både jag & putte, självklart tillsammans oxå!


//
ameliaa
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0