Vad skulle jag göra idag...?

2010-06-09 @ 22:28:08
Först åkte jag till stallet & red Julia & putte. Jag & Ida drog ut med Putte & Fanta, vi räsade lite på grusvägarna, jätte kul! Sen tog Ida Jassie (tove skulle inte rida) då tog jag Julia & vi red ut en sväng. Mysigt.




Sen är ni nyfikna? (A)



Jag var & provred en ponny. En islänning/new forest, ur gullig! Han skulle först bara vara en "skogsmulle" men så märkte dom att han älskade att hoppa & hon som har han gillar mest dressyr så dom letade efter någon som ville hoppträna honom & tävla. Vilket jag vill! ;) Mammas kompis ponny var det nämnligen ! Så jag testade han & han värkade väldigt rolig, hoppade jätte bra men har ju inte hoppat så mycket så det blir ju bättre med tiden, ska bli kul att se hur han utväcklas. Man kan ju inte säga så mycket efter en gång men imon blir det hoppträning med han då ska jag be mamma filma, så kan ju lägga it här. SKANDAL JAG TOG INTE ÄN ÄNDA BILD ! :O

Idag kom min bok Bree tanners andra liv! Fattar ni att jag blev glad elr? Gassh jag blev ÖVERLYCKLIG!



Puss på att jag hade en grym dag !(L
Kommentarer
Postat av: w

HEJ DIN SAKNADE UNGE!

Kommer till Öland om 3 veckor, ska hyra häst först (?!) Är du hemma då?

2010-06-10 @ 18:00:10
URL: http://wibah.blogg.se/
Postat av: Natalie

Hej!



Tänkte höra om det är min Salo du ridit :D

Skulle GÄRNA vilja veta lite om hans bakgrund. Du kan väl mejla mig isf? Om han är svart, med stjärn och stor c ponny? :D

2010-09-04 @ 22:27:29

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0