Hiss&Diss

2010-05-25 @ 22:36:06
Idag blir det bara En hiss och En diss!


Amelias Hiss bild

http://Johannagrant.blogg.se , En välskriven och jätte fin häst blogg! Själv är jag ett stort fan och jag är inne och läser varje dag nästan! Fina bilder på hon och hennes fina ponny! Jag gillar värkligen att läsa om hennes ridning, Kolla på hennes fina bilder Och att kolla på hennes fina matchningar (stavning) !


Amelia Dissar bild xD

Skvallerbloggar som inte skriver sanna saker! Ibland kan det vara roligt att läsa skvallerbloggar men absolut inte om dom inte skriver sanna saker... Nej, det gillar inte jag! Så det fick bli dagens Diss!




Värkligen jätte dålig fantasi idag! Men det blev iallafall något! (: Nu ska jag sova, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0