mamma red

2010-05-29 @ 15:19:40
Haha, igår skulle vi ju iväg till böda (därför inget bloggande) Och min häst behövdes rida så mamma åkte ut och skulle rida när jag var i skolan! Haha, men jag tror inte putte gillar mamma, han försökte slänga av henne! Han bockade, vägrade gå jag tror till och med att han ställde sej! Men min häst är lite busig och saknade nog mej ;) Men nu hinner jag inte skriva mer för jag ska till stallet! Jag har ju inte bloggat på några dagar därför får det bli ett längre inlägg ikväll, Sjävklart en liten Hiss & Diss! det gick inte att blogga på Iphone, jag får fixa det på ngt sätt! Nu blire det att fixa till imorron!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0