Ridning idag!

2010-05-25 @ 21:15:53
Idag red jag med Ida & Tove! Det var myys! Först Skrittade o Travade vi P:et, skulle ta det lungt med putte idag eftersom jag har ridigt ganska hårt senaste dagarna! Sen földe jag med Tove ner till Ängen och galopperade av jullan! Jassie och Jullan var jätte pigga, det var roligt att dom va! Julia är värkligen jätte fin nu om man jämnför hur hon var i vintras! Då ville hon inte göra så mycket och var jätte slö, nu är hon jätte pigg och vill bara ut o rida hela tiden! Det känns mycker roligare om hon oxå tycker att det är roligt! "Putte" är oxå jätte fin, men han har ju varit det hela tiden! Julia har jag ju haft lite mer problem med! Nu ska jag göra läxan! Ha det bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0