ridning!

2010-05-29 @ 20:14:24
Nu har jag då kommit hem! Har precis ätit o nu sitter jag här! ;) Iallafall, Idag var jag ju i stallet! Jag red, packade, smörjde, tvättade, hängde upp tvätten & hittade lite gammla schabrak som jag vill sälja! Kommer lägga upp bilder och bestämma pris och så! Dom är använda men inte alls så slitna!

Ett är ett Rosa Allround-schabrak St.P
Ett är Vit hopp-schabrak som det Står " Ölands RF" på St.P
Ett är ett blått allround-schabrak som det står " Ölands RF" på St.P
Det sista är ljusblått St.P

Så kolla lite senare ikväll eller imorgon för då kommer det nog upp ett inlägg om dom! (:
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0