Stallet(L

2010-05-31 @ 15:10:14
Snart drar jag iväg till stallet med Tove & Ida! Jag vet inte riktigt vad dom ska göra med edras hästar men själv måste jag skritta Putte en tur, med Jullan hänger jag nog med dom!Just nu är det ju inte alls fint väder, regnar det så ska jag nog träna lite lydnads övningar över bommar, det skulle värkligen behövas! Men vi får se hur det blir! Blir det finare så blir det nog att rida ut en sväng, efter som jag inte direkt tävlar jullan eller så, har jag inte direkt något tränings schema! Det blir mest bus ridning!(; Även det behövs! Jag skriver senare hur det blev, haha! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0