ursäkta!

2010-05-30 @ 22:52:52
Ber värkligen om ursäkt för att jag inte orkade förklara hur det gick på tävlingen, men iallafall! Jag vågar inte riktigt släppa honom och det behöver han! så när jag håller i han så kan han inte riktigt sträcka ut och inte få upp benen riktigt vilken bedför att vi river! Jag vet att han inte stannar, men jag har haft en ponny i 4 år snart, i över 2 år har hon hållt på att stanna och så...Det sitter fortfarande kvar i mej och jag måste få tillbaka mitt självförtrående och värkligen lita på Putte! Men jaa, övning ger färdighet! Så nu har jag ju nästan förklarat, iaf det mesta ! Så nu kanske ni fattar lite bättre,men jag är inte så bra på att förklara! (; Men Putte kan, jag måste bara våga lita på han! Hoppas ni förstår hur jag menar, lixom det är inte så att jag inte har något förtrående för min häst men jag är fortfarande lite osäker... Men det har blivit mycket bättre sista tiden, så det blir nog bra så småningom, även jag ska lyckas! Men nu ska jag nog sova! God natt
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0