-Tidsfördriv.

2010-11-22 @ 23:15:51

OM DIG SJÄLV


Ditt namn: Amelia.

födelsedatum: 25 december (-.-)
stjärntecken: senbock
glasögon/linser: nej
sjukdomar: hahaha, ja ngt fel är det nog på mig. Men inget som jag vet.
husdjur: Hästar & hund
syskon: tre bröder & en syster.
vem är din absolut bästa vän: det vet h'n nog själv. ♥


DIN KROPP


hur lång är du: ingen aning.
hur mycket väger du: ingen aning, alldeles för mkt antagligen...
vilken sko storlek har du: 36-37
är du nöjd med din kropp: nääe.
skulle du kunna plastikoperera dig: Jaa.
sak du tycker är fulast med dig: blir negativ av att tänka på sådant, se bra saker ist?
vilken ögonfärg har du: olika beroende på ljuset. gråa/blåa/gröna.
vilken hårfärg har du: bloondt med mörk utväxt. (-.-)
har du lång överkropp: Nej, längre ben.
har du långa armar: haha, inte vad jag tänkt på.
har du långa naglar: ny klippta. Kan inte ha långa, stallet oså...

DINA KÄNSLOR, TANKAR OCH HUMÖR


hur är du i ditt humör nu: trött men bra. :)
vad tänker du på just nu: Just nu på vad jag ska svara på denna fråga.
saknar du någon just nu: Ja..
gillar du någon: Om jag gör.
är du kär: ja, tyvärr. Vart det i två år nu.
är du singel? yes.
är någon kär i dig: ja.
älskar du någon: ja!
hatar du någon: haha, ja.
hur är du om du är hungrig: tjurig & klagande...
hur är du om du är trött: beror på. trött = sur. över trött = sjukt flumm.
har du haft sex? nej.
vad har du för läggning? det dom flesta har, i guess?

DINA ÖNSKNINGAR:
du skulle egentligen vela heta: Något långt & "häftigt" som man kan ha ett smeknamn till.
du skulle egentligen vela bo i: jag trivs rätt bra här.
din högsta önskan är: myycket...
du skulle vilja ha: mycket.

DITT RUM:
vilken färg är det i ditt rum: tråkigt vitt.
har du en tv i ditt rum: Jaa.
har du en dator i ditt rum: Jaa.
har du en säng i ditt rum: nej? klart jag har. :)
vilken färg är ditt påslakan: roosa. :d
har du kläder på ditt golv: Haha, alla.
har du tidningar på ditt golv: nej.
har du något annat på ditt golv: ja, massa skit. :o


ÖVRIGT:
vem fick du senast sms ifrån: therese tror jag.
vem ringde dig senast: mamma
vem gjorde dig senast glad: en bild. (a)
vilken film kollade du sist på: jag vette vad den heter.
är du snygg idag: ALLTID!!! *host.*
vad skratta du sist åt: mitt svar. ↑
vad gör du på fritiden: alldeles för mycket.
grät du sist: today. jag gråter ganska mycket, fast det tror jag ingen riktigt vet, gör det i min ensamhet...
vad ser du om du kollar åt höger: Min kamera.
ett ord du säger ofta: f'n.

Hej, jag kan vara seriös på bilder...




Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0