at home.

2010-11-21 @ 19:09:32
Vaknade & satte mig & kollade på några avsnitt av paradise hotel. -Väldigt roligt program det dära...
Sen vid halv två drog jag mamma alexia & amadeus mot stallet. Deras dagis skulle tydligen ha ngn grej i stallet. Jag var jätte duktig. Gick först en runda med julia, då fick amadeus & någon liten tjej rida. Sedan ville typ 6 andra ungar oxå rida, då fixade vi en av stallets hästar & så gick jag en runda med alla. Så fick dom rida en liten bit var. :)
Sedan kom Ida till stallet & då red jag putte å hon fanta. Det hade blivit så sjukt mörkt & det regnade så vi var i ridhuset. Det gick jätte bra, fast putte var sjuukt pigg. ;o
Blie ingen bild i detta inlägg, men kommer snart typ hundra bildern från igår. :)

Jag har alltid gillat henne, sen idol då. Men lyssna så sjukt häftig röst. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0