blir inget långt, men filmer!

2010-11-25 @ 22:58:52
Blir inget långt inlägg men ni får två filmer iaf!
Hem från en snöig skoldag, har inte riktigt bestämmt mig om jag gillar snön eller inte. Det märker vi när jag fått ett par nya skor som vi ska beställa, kan säga att converse + snö= inte braa!
haha, ni får bild när skorna kommit. Juste, trillade två gånger när jag gungade på stolen idag... & så gjorde jag lite andra failar, som vanligt då. ;)
Sen hem & vänta på att mamma skulle komma hem från jobbet åka direkt till stallet. Red Julia & arbetade putte lite från marken. Mysigt! :)

Sjukt rolig runda hade vi tsm där! & bara så att ni vet så är det inte jag som bestämde takten, det var han. haha, så jäävla stark! :)

Tyckte denna rundan var jävligt fiin, om man bortser från att vi blev uteslutna där på 4:an... haha, men som ni ser så vinglar vi ju till & så snubblar han. & troligen slog han sig lite vilket gjorde han änglsig.
Men det kan ju inte alltid gå bra & sen räknade vi idag ut att det var nog hans första tävling inomhus..
Lite synd att vi inte komm på det tidigare... :)
Kommentarer
Postat av: Malin Andersson

Fina rundor!! och super fin häst!!!!! :D

grym blogg!



kramkram!

2010-11-26 @ 07:36:52
URL: http://silverbelinda.blogg.se/
Postat av: Malin Andersson

sv :D :D <33 Jätte bra verkligen :D <333

2010-11-26 @ 19:15:19
URL: http://silverbelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0