Det var länge sen!

2010-11-10 @ 16:44:49
Eller nääe, typ en dag...

Igår hade jag dressyr träning med julia, gick jätte dålig. Men kan ju inte alltid gå bra.
Tränade en & en halv timma bara för att sluta bra, vilket det gjorde till slut. :)
Sen skulle jag ride putte oxå, för mamma kunde inte hämta mig förens halv tio (träningen slutar sju, halv åtta igår...)
Men det var så jävla kallt & jag var vääldigt trött. Som ni kanske märkt har jag haft lite sovsvårigheter dom senaste nätterna...
Jag satte mig i puttes box & frös SJUKT mycket! Men helt plötsligt somnar jag & vaknar en timma senare av att putte buffar på mig & undrar lixom varför jag låg där. Klockan var då kvart över nio.
Känner då inte mina ben, dom var så kalla. Får tillslut liv i dom & så kommer tillslut mamma.
När jag kom hem hade jag ingen ork till någonting, men ändå tänkte jag på er. Jag lovar!
Puss på er & grymt kul med lite nya läsare som jag fått! :)
Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

SV: Okej =D



tack själv =D

2010-11-10 @ 20:08:34
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0