@#%

2010-11-21 @ 00:34:30
Började med att jag & andrea gick ut, bilder kommer imon då jag måste fixa kolage & sådant, då blogg.se är så seg på att ladda upp systembilder. Kan bero på att dom är så stora...

Iallafall sedan kom jag hem till min trevliga familj. Förde sedan med mamma ut med bella (vår hund.)
Än så länge var kvällen suuper lyckad.

Men så kommer det en ungj*vel & ska förstora det, åhh, jag hatar dig.
fbhx,cmn bvgfcdhjsaklmjbgvfitbydunws, typ.

Så nu blir det att kolla på paradise hotel på tv6play.se, bara för att jag tjurade ihop.

fiick sista boken igår oxå, har lyssnat på den två gånger på svenska & lyssnat på den en gång på engelska. Nu blir det att läsa den, som jag gjort med dom andra 3. ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0