Familje dag idag!

2010-11-28 @ 23:34:58
Idag har jag bara varit med familjen, det kan oxå behövas.
Så nu kommer då bilder, först när vi fikade sen när vi bakade pepparkakor! Som ni kanske har märkt älskar jag att ta bilder, haha. :)




Mitt fina gula hår är även med på bilden, innan vi färgade om det igen!


Pepparkaksbak!

Så fort jag tog fram kameran så skulle alexia "posa", var ju bara tvungen att klicka några gånger! ;)

Ska till kalmar imon, åker busses HELT själv & ska möta mamma i kalmar sen...
& jag vet knappt vilken buss jag ska med... gash. ;o
Kommentarer
Postat av: Minna

jag blir glad över att du vill göra en header åt mig (a'



Och fyfaan vilka söta syskon du har ;O Synd bara att dom aldrig kommer bli lika söta som dig :*



Aww , saknar dig , er och borgholm jätte mycket också -.- <333333333333

2010-11-29 @ 15:50:27
URL: http://mightbeparanoid.blogg.se/
Postat av: andrew :'3

Åhh, vad mysigt ni har det (: <33333333333

2010-11-29 @ 16:10:53
URL: http://lifewillbeaparty.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0