Fast i stallet.

2010-11-06 @ 22:01:05
Red först Julia i ridhuset. Gick så jävla bra, helt sjukt. Hon gick helt kanon, finns inte ord, klocka!
Funderar på att anmäla mig till dressyren i tryggestad. Det är ju faktiskt Km & jag behöver vinna bucklan en gång till för att få behålla den. Men kul att komma dit med en ponny med alldeles för stor mage & vinterpäls... haha.

Sen red jag Putte, oxå han i ridhuset. I skritten & traven var han skit fin! Men sen när jag skulle fatta galopp bara slängde han sig in i väggen & drog iväg. Helt stört, men jag hoppade av (blev så jävla sur & det känner han & blir jätte ängslig.) gick med han i ett varv & började sedan om. Slutade med att jag galoperade på långa tyglar, för att han skulle slappna av & bli lugn. Jaa, han blir lugn av långa tyglar... xd

& sen laddade min mobil ur, så jag kunde inte ringa mamma om skjus. Så jag satt fast i stallet & kom inte hem. Väntade på att mamma skulle komma för att det var sent. Satt i över en timma i jullans box å väntade.
Runt tjugo i åtta kom hon. haha.
Bara för att jag har bildbrist & inte kan få in mina bilder. + att bilden är gullig, inte sant? ;)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Najjs med glasögon hahahah :D <3

2010-11-06 @ 23:23:05
Postat av: jenna

Aw tack så mycket, vad glad jag blir (a)

aah det är jätte gott! :D

2010-11-06 @ 23:35:15
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: J I L L I Z

sv: aww taack :D nja blev lite för mycket :( <3 själv?

2010-11-07 @ 13:16:56
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack och du med

2010-11-07 @ 13:24:27

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0