fixar blogg-men inte min. ;)

2010-11-06 @ 14:00:28
Just nu sitter jag & käkar lunch sammtidigt som jag fixar mammas blogg. Tänkte då oxå att jag var tvungen att skriva ett inlägg på MIN. ;)
Letar efter en bild hon ska ha som "header", men hittar den inte... JOBBIGT!

Snart ska jag till stallet oxå, det blir myysigt. Dock vet jag inte om jag blr själv eller om Tezz skulle med, väntar på svar. ;)
Ibland är det skönt att vara själv, men ibland vill man ha sällskap. Idag är en sällskaps dag. haha. :)

Märkte oxå att jag missat två bilder.
Gulligt. haha, kolla bådas skrattgropar. (aa

Kommentarer
Postat av: Jessica

Svar från mitt inlägg Hejsan!!^^.

Tackar :) du var också väldigt söt:)

2010-11-06 @ 18:24:30
URL: http://bananasplitt.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0