För er nattugglor. (:

2010-11-04 @ 00:14:07
-Tidsinställt inlägg.-
Just nu ligger jag (förhoppningsvis) & sover.
Kan ju passa på att berätta om gårnattens mardrömm...

Jag är & tävlar med putte, någonstans. Det är ett meeting & jag har precis varit & gett han kvällsmaten.
Nästa dag, på morgonen, när jag ska dit & ge han frukosten. Så ligger han bara ner, dödsstilla på sidan. Jag börjar i ren panik skrika
-NEJJ,NEJ!!
& gråter som in i helvete. På hela ena sidan har han sparkmärken... (i drömmen  överdrivet tydliga & stora.)
Jag går in t honom, sätter mig brevid han & fortsätter skirka & gråta. Helt plötsligt kommer en mamma fram & säger något i liknelse "håll käften". Jag pekar bara på putte.
Då ringer hon 112. Sedan vaknar jag....

Det var heemskt. Min värsta mardrömm.

Honeyy.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0