fy ***

2010-11-29 @ 23:46:45
shiit vad arg jag blir!
Kollar på avsnitt 29 av paradise hotel nu då på tv6 play. Har kollat i över 30:o minuter men ändå har det bara gått exakt 6:15 minuter av programmet. Bara för att det ska 'buffra' hela tiden.
Gaah, sånthära kan jag få sykbrott på!
Jag ger snart upp, orka sitta & kolla om det ska hålla på såhära!
-Nej.
Föresten, förra inlägget när jag skrev om paradise hotel & skrev om mina favoriter. Det blev liite fail då jag skrev att erik var min favorit, senare i det avsnittet jag kollade på efter det inlägget åkte han ut... :/
Det tyckte jag var lite tråkigt att han åkte.



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0