GAAH. D:

2010-11-08 @ 01:19:11
Jag kan verkligen inte sova. ååhhh.
Kan inte komma på någonting som gör så att jag inte borde kunna sova.
Men aja, förlåt för ett tråkigt inlägg men jag var bara tvungen att få göra något. Nu har jag iallafall öppnat fönstret (läste ett tips om att man skulle göra det...) & ska sätta på lite musik.
Hoppas ni sover bättre än jag!
Detta får mig att tänka på första natten innan nya skolan med ny klass. Då sov jag ingenting under hela natten, inte ens 10 minuter... :(

DET SUGER...!
Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hihi tack så mkt :D tror det blir great med nitar på :D

2010-11-08 @ 01:47:29
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0