god morgon bloggen & läsarna.

2010-11-17 @ 07:12:20
God morgon allihopa, just nu är klockan precis 07.00.

Sitter här å ska försöka lista ut vad jag ska ha för kläder idag... Någon mer än jag som tycker det är svårt? Det får inte vara för kallt, inte för varmt (Men det är ju ingen risk nu...) & massa saker.
Har iallafall fått på mig ett par tights & ett svart linne, nu kommer den stora frågan... vad ska jag ha över?
Det märker vi. :)
Igår tränade jag med julia för Lena. Ni vet tisdagar- julias dag. Så putte hade vila.
Det gick väl rätt bra på träningen, för både mig & therese.
Orkar inte gå in på detaljer just nu, är lite stressad oxå.

Nu börjar klockan närma sig kvart över. -stress!
1. fråga inte vad jag gör på bilden...
2. släng iväg en kommentar! :)
3. nu mååååste jag dra. ciao
Kommentarer
Postat av: alice

Du är fin gumman, kul att det går bra med pållarna, hoppas att vi ses snart!

2010-11-18 @ 14:41:10
URL: http://lillrunosson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0