God morgon!

2010-11-04 @ 09:56:24
Jag har ett tidsinställt inlägg som kommer underdagen, mer tycker jag inte behövs om man gämnför med hur mycker jag brukar uppdatera.

Nu sitter jag iallafall & har precis duschat & klätt på mig. Ska fråga mamma vart min gråa korfta är & sen är jag klar med outfiten. ;)
Ska packa ner pengarna & lite smink oxå. Alltid bra att ha med sig.... ;)

Vid 10:50 kommer bussen,får inte glömma det, fast det lär jag väl göra. xd
haha, en gång när jag & ida skulle åka t kalmar, då hände det massa grejer så vi visste inte om vi skulle åka. Men typ 10 minuter innan busses kom bestämde vi oss att vi skulle göra det.
Vi missade den & fick springa igenom heela borgholm för att komma t nästa busshållsplats.
Precis när busses stängde dörrarna & började sättas igång så såg busschaffören oss komma springandes så han stannade. Där satt vi sen på busses sjukt andfådda. Haha.
Ett av våra alla fantasktiska minnen. :'D

Bilden är två år gammal, på ida. :')
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0