Haha, sovmorgon x1000!

2010-11-05 @ 22:55:52
Vaknade vid halv tre, på dagen! Sjukt jobbigt, hade ju sovit bort heeela dagen...

Iallafall så bestämmde jag & mamma att hästarna skulle få vila idag.
Käkade & så sen messade Tezz om jag ville träffas, så jag stack t henne & kollade på Idol & käkade goodis.
Hade det mysigt helt enkelt. ;-)
& den tjejen är sjuukt bra, jag älskar henne.♥

Gillar dagens tema på idol, så gulligt att dom sjunger för varandra, önskar att någon sjöng så för mig... ♥
Bilder sen sommras. (a)
Kommentarer
Postat av: therese

Hihihi (a) <3

2010-11-05 @ 23:11:53
URL: http://livetenligttess.blogg.se/
Postat av: Alex

Coola brillor:D <3

2010-11-06 @ 23:21:59

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0