Hej, amelia glad!

2010-11-27 @ 17:40:06
Amelia är just nu jätte glad, mamma komm nyss med ett kvitto att hon löpt spotify premium! Underbart, nu kan jag lyssna på musik igen! Mina minuter var annars slut...

Vaknade vid 12 idag, runt två drog jag till stallet med ida. Vi hade varm o'boy som vi tog med ner till ängen. Dock var det is där nere så vi kunde inte rida där, så vi gick in i putte & jullans gamla hage & red i snön! Sjukt mysigt.
Hade med mig kameran men det snöade så jag vågade inte ta upp den.

Precis nu spelas denna låten i mitt rum, på höögst. ÄLSKAR texten.
Förövrigt gör jag inte så mycket just nu. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0