hej då..

2010-11-19 @ 16:50:52
Nu drar jag tills stallet, hörs senare hoppas jag...? :)
Blir väl att rida julia & kela lite med putte. Även när man har vila så kan man väl bli ompysslad? Annars hade han nog dött, tror jag. -uppmärksamhets ponnyn nr.1. haha, sådan ruttare sådan ponny, eller? :D

Cepe, vääder. Onödigt att rida när det öser är kallt & blåser som in i helvete. & ridhuset är så jeevla tråkigt att rida i flera dagar i rad, tycker både jag & julia. Dessutom körde vi ju ganska hårt igår & imon bli ju en liten kul grej tillsammans. Så vila.

ojj vad jag kände för att bjussa idag, hoppas inte _______ läser min blogg, eller ja, jag är som jag är. Ändrar mig inte för någon annan, inte äns dej. :)
Kommentarer
Postat av: R O B I N A

jätte kul att du vill vara med i dagens blogg :D vinnaren publiceras senare ikväll :D LYCKA TILL!



haft en bra start på dagen då annars? =)

2010-11-19 @ 19:37:30
URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0