Hemma från en bra skoldag.

2010-11-11 @ 16:24:53
Sitter här nu & tjurar över att min spotify inte funkar. & jag vet vad ni tänker just nu, mina saker fungerar aldrig. & just nu ler ni över att jag visste det. Haha, nej då.
Men sitter på youtube & lyssnar på min absoluta favorit låt. Just the way you are.

Skolan idag var väldigt bra. Även om jag har sjukt kul med mina kompisar så känns det ändå som jag har tagit mer ansvar & jobbat på denna veckan, bättre än jag brukar! Det känns jätte bra. :)

Desutom så väntar jag på att mamma & pappa ska komma hem från kalmar så jag kan åka t stallet. Tänkte städa lite av huset & göra dom överaskade men orken försvan...

Ni får inte äns någon bild, då jag har såån bildbrist! :(
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0