Hemma från stallet.

2010-11-03 @ 17:18:13
Red idag 3 ponnysar. Putte, julia & barva. :)

Först Barva,Var i ridhuset det gick bra.
Något tjurig i början & ville bara skjuta in bakdelen innanför spåret. Men löste sig.

Sen Putte, gick jätte bra & jag var nere på ängen med han. Han jobbade på & körde lite övningar vi körde med mats i måndags. (:

& till sist julia, med henne var jag oxå nere på ängen. Var sjukt pigg, men det är bara kul.
Drog iväg hela tiden & jag hoppade över några stockar, det var kul. (:

Nu ska jag höra om någon kompis vill ses. (:


Bara för att jag gillar att ändra ögonfärgen, så lägger upp två bilder jag gjort det på. Vad tycker ni? :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0