Jag har ingen kraft.

2010-11-10 @ 21:47:51
Jag känner mig så kraft lös, därav så lite & tråkigt bloggande...
Red barva & gick en runda med julia & mamma. Putte har ganska lungt nu, därav inte så mycket ridande med han. Försöker få igång en webcam jag hittade i min storebrors låda & försöker få in bilderna från mobilen till datan. Tror ni det funkar?! Nej, just precis, inget funkar. Får snart utbrott & kan lova, det är inte kul. haha.


Föresten, i inlägget om mig som ni kan läsa längre ner, där låter det som att jag är värsta häxan. Kan lova att jag inte är det. Älskar att få nya vänner, dock betyder första intrycket VÄLDIGT mycket för mig. & så är jag en sån kompis man kan ringa mitt i natten, jag kommer även då & hjälper dig. Det har jag bevis på, men tänker inte skriva ut det här. Alldeles för privat!
Bara så ni inte tror jag är helt ****** up.. ;)

JUST DET! fick ett par nya "lång kalsonger" av mamma idag som jag kan ha i stallet. Ett par rosa svea. sjukt snygga, kärlek till dom! Nu har jag ett par rosa & ett par röda.

Suddig bild, men tycker det är charmigt. :)
På bilden är tre killkompisar från klassen. Världens bästa klass.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0