men smaaaaart.

2010-11-16 @ 07:44:56
Hmm... blogg.se hade aldrig något fel. Jag hade bara råkat klicka på en knapp så det hade försvunnit.
Haha, ja, jag får ju ofta höra att jag är smart. Eller inte.
Ska snart möta upp andrea & sen gå till skolan. Idag när jag vaknade ville jag inte alls gå upp, var så jädra trött!
Igår fick vi oxå tillbaka spanska provet, det gick så dåligt att jag ska göra omprov. Helt ärligt jag höll på att börja lipa när det gick dåligt, har sånna höga krav på mig själv... DUMT!
Bloggning innan skolan.. Vad säger ni, plus poäng till mig? ;)

(inte...) GULLIGT BILD!!!!!
från i lördags
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0