STALLET MED TEZZ.

2010-11-13 @ 13:41:00
Nu, just nu. när ni läser detta inlägg är jag i stallet med tezz.
Antingen sitter vi på varsin häst eller så tar vi in varsin häst eller sitter vi i cafet & snackar jätte mycket & dricker te eller så gör vi något helt annat.
Vem vet?
Kameran har jag med mig oxå, bara så att ni är förbereda på en bildbomb senare.
Ville bara säga att jag har det jätte mysigt vad vi än gör & skrattar förmodligen precis nu när ni läser denna mening.
Så, tänk på det, NU skrattar jag för något roligt (troligen något JÄTTE tråkigt.
Ciao & förlåt för ett jätte tråkigt tidsinställt inlägg.
-Jag blir jätte glad av en liten kommentar, så om du har tid, släng gärna iväg en.

tyckte bilden vart lite halv häftig. :)
Kommentarer
Postat av: tezz ;)

ändrat ^^

jo, de va det ! :D

pussar

2010-11-13 @ 17:22:25
URL: http://livetenligttess.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0