tjaaa, jag har inte blåst bort!

2010-11-23 @ 21:31:59
Tänkte om ni kanske trodde det då det blåser som SATAN här, typ storm!
Träning idag med Julia, galet vad fin hon är. Tänk att nästa år är vårat sista tillsamans, vi har delat 4- 5 (?) år tsm. Galet med minnen har vi.
Var även ute och gick med putte i mörkret, tur att det finns reflexer. Regnade/haglade, blåste, kallt & mörkt, mysig tur tillsammans! *ironi.*
Skolan var bra, tycker jag.

Just nu... Sitter jag med en kopp tee lite ljus tända & pluggar. Har två prov tills nästa vecka & ett läxförhör. SHIT.
ska läsa 7 sidor fysik & kunna det. Jo men tjena!
Sen läsa ett häfte på 5 sidor om franska revolutinonen (stavning?) i hestoria. Man ska väl se framåt i tiden & inte se det dåliga som hänt...? ;)
& sen typ 100000 glosor spanska.
HEJ HOPP-HÖGSTADIET!!!!!!!!!!

Ni vet jag skrev ju i förra inlägget att putte sprang in i väggen igår. mitt knä är värsta svullet & blptt så om det inte blir bättre ska mamma ringa sjukhuset imon. :o
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0